Compartiment resurse umane, secretariat și relații cu publicul
Concursuri / promovări
Conform legislației în vigoare, obiectul principal de activitate al acestui compartiment îl reprezintă gestionarea curentă a resurselor umane, a funcțiilor publice și a funcțiilor contractuale, desfășurând următoarele activități:
- întocmirea și elaborarea Planului anual de perfecționare profesională individuală;
- elaborarea și trimiterea de adrese și note informative către autoritați publice centrale și locale;
- reactualizarea datelor in Revisal pentru personalul contractual al Primăriei comunei Berceni;
- întocmirea documentației privind legislația în vigoare privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice conform Legii nr. 153/2017;
- operarea modificărilor în Revisal cu prilejul noii legi a salarizării pentru personalul contractual din cadrul Primăriei comunei Berceni;
- ofertarea și negocierea programelor de medicina muncii și protecție a muncii, existente pe piață în vederea încheierii contractelor de prestare a serviciilor anterior menționate pentru Primăria comunei Berceni;
- întocmirea și respectarea procedurilor privind examinarea medicală anuală a angajaților primăriei comunei Berceni pentru anul 2019;
- eliberarea de adeverințe (medic de familie, spitalizare, de vechime în muncă etc.) pentru funcționari publici și personalul contractual din cadrul Primăriei comunei Berceni;
- întocmirea de situații și rapoarte catre CNSAS, ANI, MDRAP, Instituția Prefectului Prahova, Consiliul Judetean Prahova;
- întocmirea și reînnoirea documentației pentru asistenții personali, care au acoduri revizuibile;
- întocmirea documentației necesare privind modificarea Organigramei și a Statului de funcții ale Primăriei comunei Berceni și transmiterea acesteia către ANFP în vederea realizării procedurilor solicitate;
- desfășurarea procedurilor necesare pentru concursurile organizate pentru funcții publice și contractuale de execuție precum și concursuri de promovare în grade profesionale;
- Corespondența cu ANFP și cu autoritățile publice locale de la nivelul județului Prahova în vederea desfășurarii concursurilor de recrutare;
- elaborarea referatelor pentru întocmirea dispozițiilor de către primar pentru concursurile mai sus amintite;
- întocmirea fișelor de post pentru angajații noi în urma susținerii concursurilor mai sus menționate și actualizarea fișelor de post pentru personalul promovat.
RELAȚII CU PUBLICUL, SECRETARIAT
Activități specifice:
- îndrumarea persoanelor care au solicitat informații atât telefonic cât și verbal către compartimentele de specialitate;
- acordare suport în completarea sau în întocmirea cerererilor pentru eliberarea adeverințelor;
- întocmire adeverințe pentru diferite solicitări (rol agricol, schimbare C.I., etc);
- înregistrare/trimitere corespondență poștală;
- repartizarea corespondenței către compartimente;
- transmiterea spre publicare pe pagina de internet a instituției a documentelor primite de la compartimente;
- înregistrarea cererilor, reclamațiilor, sesizărilor,urmărirea și trimiterea răspunsurilor în termenul prevăzut de lege conf. Legii 233/2002;
- transmiterea Agenției Naționale de Integritate a declarațiilor de avere și interese ale funcționarilor publici;
- asigurarea accesului la informații de interes public conf. Legii 544/2001 și înregistrarea cererilor,urmărirea și trimiterea răspunsurilor în termenul prevăzut de lega 544/2001;
- arhivarea documentelor specifice compartimentului.
Oancea Simona
Inspector
Telefon: 244470588